ELEKTRONİK BELGE YÖNETİM SİSTEMİ

ebys

  • Doküman Yönetim Sistemi kullanıldığı kurumlarda, dokümanların oluşturulması, izlenmesi, depolanması, erişilmesi, dağıtılması gibi süreçlerde kullanılan kaynakları minimuma indirmekte ve bu konularda büyük tasarruflar sağlamaktadır. Kurum genelindeki süreç ve dokümanlarda standardın oluşmasında alt yapı oluşturmaktadır.
  • Doküman oluşturma ve saklama maliyetleri azalır.
  • Kırtasiye giderleri, zamandan ve iş gücünden tasarruf sağlar.
  • Güvenli ve mekandan bağımsız erişim imkanı sağlar.
  • Evrak akışını hızlı ve doğru sonuçlandırır.
  • Süreçlerde tıkanan noktaları raporlar.
  • Saklanan belgeyi, yönetilen bilgiye dönüştürür.